Gastenboek
Laat hier een berichtje achter in ons gastenboek!
Hallo graag wil ik weten of er nog een pup tekoop is.
Onze voorkeur gaat uit naar een reu.
Wij hebben zelf een mooie drent gehad maar is nu 1 jaar geleden gestorven.
Het gemis is groot.
Wij wonen vrij in de bossen.
Graag meer info en wat U vraagd voor een pup.
Hopelijk horen wij iets
Met vriendelijke groeten
Fam Smits