Gastenboek
Laat hier een berichtje achter in ons gastenboek!
Wat hebben jullie een prachtige hond. Ook de gekozen dekreu vind ik erg mooi. Dit zal een mooi nest Drenthe worden. Ik zag ze al rondkrioelen op instagram. Het is dat we al een Drenthe hebben (en eentje is genoeg ) anders wist ik het wel!
Groetjes Karin en een poot van Boots